11:40:58  29 Temmuz 2014 Salı

MEDYA / Teke Tek’te Fatih Altaylı Levent Kırca kavgası



Teke Tek’te Fatih Altaylı Levent Kırca kavgası

Fatih Altaylı’nın sunduğu Teke Tek programında Levent Kırca Fatih Altaylı’ya yönelttiği suçlamalarla adeta Altaylı’yı çılgına çevirdi.
16 Ocak 2013 Çarşamba, 08:30:23
Teke Tek’te Fatih Altaylı Levent Kırca kavgası    

Teke Tek programına konuk olan Levent Kırca’nın ’Bir gazeteci olarak senin Silivri’ye gitmen gerekmez mi’ sorusu Fatih Altaylı ile Kırca arasında gerginlik yaşanmasına neden oldu. Bu sorudan sonra Levent Kırca Fatih Altaylı'ya program boyunca yüklendi. 

Program boyunca Fatih Altaylı'yı sert sözlerle eleştiren ve Altaylı'nın 'yalaka' ve 'salak' olduğu iddiasını bağıra bağıra Habertürk ekranlarında dile getiren Levent Kırca,  Altaylı'yı adeta çılgına çevirdi.

Fatih Altaylı'nın sinirlerine hakim olmak için büyük çaba sarfettiği programda Levent Kırca Fatih Altaylı'ya İşçi Partisi rozeti de takmak istedi. 


Levent Kırca Fatih Altaylı’yı çıldırttı...
Levent Kırca Fatih Altaylı’yı çıldırttı...    


Teke Tek’te Fatih Altaylı Levent Kırca kavgası
Teke Tek’te Fatih Altaylı Levent Kırca kavgası    

 

 

İşte Levent Kırca ile Fatih altaylı arasında yaşanan sert polemikten bazı bölümler...
 
-Sen niye cezaevine düşesin ki? Hükümete yakınsın. Yakınsın az kalır AKP yalakasısın…
 
-Fox’tan kovulmamı Tayyip Erdoğan istedi. Kanalın lisansını elinden almakla tehdit etti.
 
-Gelin oyunumu seyredin. Senden bahsediyorum. Ertuğrul Özkök’ten bahsediyorum Fatih. Senin adını söyleyince seyircinin tepkisini görmelisin.
 
Fatih Altaylı: Ben salak mıyım?
 
Levent Kırca: “Evet Salaksın ve yalakasın”.
 
Fatih Altaylı: Ben iktidar yalakası mıyım?
 
Levent Kırca: Öylesin.
 
 Levent Kırca: Sen hiç Silivri’de yatan 105 gazeteci arkadaşını ziyaret ettin mi?
 
Fatih Altaylı: Hayır.
 
Levent Kırca: Sen nasıl gazetecisin?
Etiketler



Yorumlar (39)
vatandaş rizeli
17 Ocak 2013 / 16:28
yıyın lan birbirinızı. işçı partili levent malikaneyi aç medyayada 750 lira ile çalışan işçıler görsün saltanatini. ak partili fatih sende aç malıkanenı ıntibak bekleyen 900 tl emeklı aylıği alanlar seyretsin. sizde burda isimsiz sifatsız birbirinıze hakaret edın . geri zekalı ummet allah bu ummetlerıne akıl ihsan eyle
Agresifim.
17 Ocak 2013 / 11:40
Ayrılık erkeklere yaramıyor azizim. Oya Hanım`ı burdan takdir etmek istiyorum. Senelerce iyi idare etmiş Levent Bey`i. Kendisiyle ekranlardan kaynaklı bu zorunlu evliliğimizi ne kadar sürdürürüz bilmiyoruz...
karadeniz fırtınası
17 Ocak 2013 / 00:44
Aynen katılıyorum...
rocker
17 Ocak 2013 / 00:16
levent kırca denen akıl fukarası sırf hükümete karşı duracağım diye yaptığı salaklıkları anlatmak üzere çağrıldığı programda lafı 360 derece döndürüp kendisiyle alakalı olan hiç birşeye cevap vermeyip ne idüğü belirsiz program sunucusuna çatmış millette şakşaklamış. ortada şaşırtıcı hiç bişey yok açıkçası. altaylı da adi herifin biridir amenna ama sırf gazeteci diye gidip onları ziyaret edecek arkalarında duracak ya da beni de alın demek gibi bi zorunluluğu yok. yatanların bi sebebi var. işçi partili terörist komunist şu beş para etmez adam televizyonlara çıkıpta prim yapmıyo mu insan deli oluyo. artık gözleri açma zamanı beyler bayanlar bu tip dengesiz sarhoş ne yaptığını bilmeyen insanlara bi ders verme zamanı geldi...
Misafir
17 Ocak 2013 / 00:39
Senin gözlerinin tedavisi mümkün değil ama başkasınınkini açmaya çalışıyorsun. Ne performans!
haso
17 Ocak 2013 / 00:48
senin gibi beyinsizlere ders verme zamani geldi. Destekledgin o yalaka, gurursuz, ........insanlar bilmem seninin neyini ne yapsinlar. Allahin yobazi - Türkiye Cumhurriyeti ve Atatürk ......... seni, az kaldi hakettiginizi alacaksiniz.
Bojuware 201
17 Ocak 2013 / 11:35
Rocker a Birine kominis sarhoş diyorsan sende faşist Tesbihci gerici temsilcisi sınıfına konursun.Sen o adamların konuşma stratejisini anlamazsın. Durumun bu sus sana molla derler.
AQP
17 Ocak 2013 / 00:11
Bu adam kafayı sıyırmış belli. Ciddiye alınacak tek bir cümle kurmadı. Bu tür bir muhalefet!!! sadece AQP nin oyunu arttırır.
Teoman Özker
16 Ocak 2013 / 20:47
Sanatçılar ayna tutarlar. Fatih Altaylı aynadaki görüntüsünü beğenmemiş olacakki sinirlendi.
haso
17 Ocak 2013 / 00:49
+10000000
yargıç
16 Ocak 2013 / 19:20
levent kırca tam bir ayak oyunu oynayan zavallılın biri işine gelmedimi bak ben sakinleştim gülüyorum diyor BU KADAR GERİZEKALI İNSANDA LEVENT KIRCAYI BEĞENİ YAPMIŞ APTALSINIZ YA SİZ AHMAKLIKLA YARIŞIYORSUNUZ LEVENT KIRCA 1 SENE ÖNCESINE KADAR FOX TV DEYDI BU ZAMANA KADAR DOKUNMADI REYTINGLER DİPTEYDI BAKTI OLMUYOR HÜKÜMETE ÇATAYIMDA PRİM YAPARIM BU KADAR BENİ DESTEKLEYEN AHMAKLARDA OLDUGUNA GORE OHOOO ÇOK EKMEK YERIM BU GERIZEKALILARDAN
Mustafa
16 Ocak 2013 / 20:24
Leven kırca,fox tv’nin neden ’olacak o kadar’ı bıraktırdığını çıkabildiği her kanalda anlattı.Ancak levent kırcanın bu iddalarına fox tv’den bu güne kadar hiç yalanlama gelmedi :) Demekki reyting konusu değil fox olayı,bu sebeble diğer iddian da çürümüş oldu(hükümet-prim konusu).
Mazlum
16 Ocak 2013 / 21:41
Yargıc zavallısı yargıclığı bırak senin hiç bir ortamda şahitlik vasfın gecerli değilken ona buna ahmak deme adını sormuyorlarki sana
misafir
17 Ocak 2013 / 00:45
Milletin zekasına not veren akıl fukarası çakma yargıç böyle yerlerde fazla sallama mahçup olursun. Kendi kıt zekanı ortaya koymanın alemi yok.



1 2 3 »