16:44:35  01 Eylül 2014 Pazartesi



Şehzade Mustafa Kılıç kuşanma töreni


Etiketler


Benzer Videolar


Yorumlar (19)
melisa
06 Haziran 2014 / 22:37
Bide kanuni lakaplı almış olmaz olsun böyle baba
kemal
24 Mayis 2014 / 00:01
Ne hazreti ebu sufyanin oglu muaviyemi hz peygamber torunlarinin katili yezidin babasi muaviyemi hz !!!!!!!!!!
munzur
20 Şubat 2014 / 22:19
HERŞEYİN GERÇEK YÜZÜ MEYDANA ÇIKTI KIVRANMAK BOŞUNA YENİ ÇERİ OCAĞI BEKTAŞİ DİR ARAŞTIRIN......................
İbrahim zorlu
03 Şubat 2014 / 06:05
Böyle bir yemin yoktur bu söz yeniçeri yemini değildir! Ayrıca Hz Muaviye (r.a)’a hakarettir.. Bu sözü 1805 yılında doğan Seyyid Nigari adında Azeri bir alevi şiir olarak yazmış Muhteşem yüzyılda o metni oluşturmak için çeşitli şiirlerden alıntı yapmıştır tarihi bir belgeden alınarak yapılmamıştır! O metni internete yazıncada sadece O saçma dizinin o sahnesinin videosu veya o dizinin metni gelmeside bu durumu kanıtlamaktadır! Bu diziyi yapan Sahabe düşmanları Halkımıza bu yalanı yutturmaya çalışarak bir başka cinayeti işlemiştir.!!
serhan karataş
20 Şubat 2012 / 00:36
Yeniçeri ağasının sözlerinde sünni islam anlayışının lideri muaviye takipçilerinin osmanlı’nın düşmanı olduğu net bir şekilde vurgulanmaktadır. Bu da osmanlı’nın sünni etkisine sonradan girdiğinin en büyük göstergesidir. Osmanlı kuruluşundan yavuza kadar olan dönemde bektaşi etkisindeydi. yeniçeri ağasının kılıç kuşanma seremonisindeki sözleri ; ’’ ey muaviye ümmeti, ey düşmanı muhammedi. siz küfrani, biz şükrani. siz bir taraf biz bir taraf. ’’
Ali
09 Mayis 2014 / 17:57
Yenicerilerin Alevi Olmasi bugunun dunyasinda sunni olan insanlari niye rahatsiz ediyoki o zamanin muslumanlari Alevi Bektasi inancina sahipti sunnilik yoktu.MuslumaninAleviside Sunniside Kardestir.Yolu Peygamberimizin Yoludur.
Dervis Baba
05 Nisan 2014 / 22:21
muaviye gibi peygamber dusmanlarinin savunmayin!
munzur
20 Şubat 2014 / 22:14
İbrahim yanlış BİLİYORSUN Osmanlı iyi araştır görürsün o EHLİ BEYİT düşmanı Muaviye ve yezit elinde peygamber torununun kanı var bunlar islamiyet düşmanı bunuda unutma
İbrahim ZOrlu
03 Şubat 2014 / 06:05
Böyle bir yemin yoktur bu söz yeniçeri yemini değildir! Ayrıca Hz Muaviye (r.a)’a hakarettir.. Bu sözü 1805 yılında doğan Seyyid Nigari adında Azeri bir alevi şiir olarak yazmış Muhteşem yüzyılda o metni oluşturmak için çeşitli şiirlerden alıntı yapmıştır tarihi bir belgeden alınarak yapılmamıştır! O metni internete yazıncada sadece O saçma dizinin o sahnesinin videosu veya o dizinin metni gelmeside bu durumu kanıtlamaktadır! Bu diziyi yapan Sahabe düşmanları Halkımıza bu yalanı yutturmaya çalışarak bir başka cinayeti işlemiştir.!!
o
12 Şubat 2012 / 19:11
süpe
kubra
11 Şubat 2012 / 11:23
süperdı meral okay senın nasıl bi zekan var masallah sana . yanlız suleyman mahidevrana ilgi göstersın hatta mahi devran gebe kalsın hürreme inat dogurmasada olur :) ... sehzade mustafa biraz daha genç olabılırdı ... ama bu kadar yakışiklı kım varki mehmet günsurdan baska ... neyse süperdi işte.



1 2 »