07:37:34  29 Temmuz 2014 Salı




Etiketler


Benzer Videolar


Yorumlar (13)
Süleyman Hıdır
20 Nisan 2013 / 10:41
Cümlenize Aşkı Niyaz ederim. Sevgili Canlar Hak Muhammed Ali yolu Dedelerimizin bagımsız, Başımızın tacı olmasını gerektirir, burada her insan gibi geçim derdi Dedelerimiz için de söz konusu ve emekli 900 lira maaş alan dedem hangi talibini ziyaret etsin.Nasıl köyleri gezsin cemleri yürütsün. Ben Osman hocayı yakınen tanıyorum Bu yolu çok iyi bilir ve yaşar. Ataist değil. Alisiz Alevi değil Hak Muhammed Ali diyenlerden ve Burada gerçek yaşanmış sadece bir örnek veriyor ama ben çok iyi biliyorumki derneklerde başkanların yönetimin yanında eli çok zayıf kalan dedelerim var bu devlet adam olup Başta Dedelerimize ve yola hizmet edenlere resmi statü tanımalı tanımak zorunda. Bu arada Kerbela şehitleri arasında Osman isimi vardır. Hacı Bektaşa gidince orada kerbela şehitlerine bakabilirsiniz istersen internette tarama yap. Bu arada Vld mahlasıyla yazı yazan ve Osman hocanın hemşerisi olduğunu iddia eden arkadaş Sen ocağınıda dedenide bilmezsin zannımca ben Mehmet Tekke ocağına bağlıyım.
alican
05 Nisan 2013 / 16:17
öncelikle osman egri kimdir köyünde kaç alevi var kendi ailesi aleviyim diyemiyor prof olmuş burda zart atıyo
vld
08 Ocak 2013 / 11:42
Ben bu osman la hemseriyim malesef ve cokkkkk utniyorum....
aican
05 Nisan 2013 / 16:16
osman egri önceadam olup aleviliği bilsin kendi ailesi aleveliği red eden şahsiyettir
ziya gülkanat
04 Aralık 2011 / 00:22
Ben Aslen Sivasin Ulas Kazasinin Cavdar köyünden,Aleviyim.Aleviligimi her platformda cekinmeden vede Korkmadan Haykirabiliyorum.Kendim Kurani okurum,Arapcasindan,Tam olmasada meal verebilirim,Iyi kötü kendimi tanitacak Arapcamda var.Camilere gider Namazlarimi cok ictenlikle kilarim,38 adet kisa sayilabilecek Sureyi ezbere bilirim.2005 te Hacca gittim,Haciyim.Bos zamanlarimda Hadis okurum.7000 hadisi okudum.Ehli Sünnetin cogu hocalari beni görünce buyrun Ehlibeyt diyerek Namazi Kildirmamida teklif ederler.Kildiriyorum,Yalniz Her Zaman diyorum Niyet ederken Yezide ve Körseytana Nalet okumiyanin ve ikinci Rekattan sonra Ettayiytuden sonra Selaveti serifeyi tam okumiyanin Namazi Boslukta kalmistir.Peygambe(s.a.a)ve Ehlibeyti anmiyanin Duasi Kabul degildir.Hadisler konusunda kendime güveniyorum,Her tartismada Yüzümün akiyla Muhammed Mustafa Salallahü Aleyhissellemin Inayetiyle cevap veremeyecegim suallerin olacagini tahmin edemiyorum. Mahi Muarremin Tüm Insanliga hayirlar getirmesini dil
KIZILBAŞ
13 Haziran 2013 / 16:44
BAHİ BİSMİLAHI BİLMEYEN ADEM FATİHA OKUSA İMAM OLAMAZ ELHAMD U MUHAMMED ALİ MURTEZA ÜÇ İSMİ BİLMEYEN HAKKI BULAMAZ
WWW.HUBYAROCAGI.TR.GG
13 Haziran 2013 / 16:39
ZİYA BEY ALEVİLİKTE NAMAZ KÜLTÜRÜ SÜNNİLİKLE HİÇBİR ALAKASI YOKTUR..AİLESİNDEN BİRİ SÜNNİ OLANLAR BU KARAMBOLE DÜŞÜYOR..HELE OCAKZADEYİM DİYORSAN YAZZZIKK..
muhammet taşkın
22 Ocak 2012 / 23:37
hocam alevilerin namazı sünnilrinkinden farklı mı bilgilendirirseniz memnun olurum
Z.Abidin Yılmaz
17 Kasım 2011 / 15:58
ben bir alevi torunuyum.Yozgatın dağınce köyü dedesi (Soyad kanunu yokken)kara Bektaş denen bir dedenin.Babaannemin anlattığına göre dedem namaz kılar:ramazan,muharem,hızır oruçlarını tutar milletide bu yola davet edermiş.Şimdi ne olduda biz aleviler bu kadar dinden uzaklaştırılmaya çalışıyoruz.Bir dede görüyorum okunana ezandan rahatsız oluyor,alevi içki içer diyerek gençlere rakı uzatıyor.
allahın kulu
02 Ekim 2013 / 00:18
bu aleviyiz diye geçinen alican sen hacı bektaşi velinin 4 kapı 40 makam sözünün neresindesin ve cenabı Allah Kim islamdan başka bir din ararsa onun dini kabul edilmyecektir buyuruyor.sen bunun nersindesin sonra hz Ali ehli beyttende Hz osman ehli beytten değilmi.hz ALİNİN dini islamdı siz hangi dindensiniz.
KIZILBAŞ
13 Haziran 2013 / 16:41
BUNLAR TAKMA ADLARLA ALEVİLERE KUMPAS KURUYORLAR
dolu dede
29 Ocak 2012 / 00:37
çüş... bir dedenin torunu hiçbir dedenin ezandan rahatsız olmayacağını bilir. Adını Z.Abidin diye yazmışsın ama sen olsan olsan Ömer Osman olursun.
bhdh
17 Kasım 2011 / 15:42
slm